Právě je sob dub 27, 2024 8:22 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Perforovaná deska 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 28, 2006 1:14 pm
Příspěvky: 11
Příspěvek Perforovaná deska
Ahoj všem,

Potřeboval bych vytvořit informační tabuli, kde by byly nápisy vystouplé ale ve stejném materoálu jako samotná deska. Mám dojem že pan LubošC už zde v minulosti popisoval postup s rytím do skla, což se velmi blíží mé představě, ale článek už se mi nepodařilo najít. :cry:

Docílil jsem toho, že jsem si načetl masku a v dialogu nastavení materiálu jsem pomocí ní nastavil průhlednost materiálu (v mém případě mědi). Funguje to, ale spíš se to hodí na textury než na vytváření samotných objektů protože úhel i rozměry jsou totálně rozhozené a nevím kde to editovat. Zřejmě se na to jde odjinud. Díky za radu.

pracuji v AC 9
možno i AC 10


Obrázek


Naposledy upravil 97844 dne ned srp 06, 2006 10:44 pm, celkově upraveno 11

sob srp 05, 2006 3:45 am
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek 
tady je velmi podstatne jakou verzi pouzivate v 9 a vyse je diky rendru moznosti vice

ps. neozval jsate se ohledne zmeny nicku :(

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


sob srp 05, 2006 8:25 am
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejprve je potreba udělat rozhodnuti jak se dostanu k vysledku
zda mi bude stacit tzv. Bumpinq (vystoupnuti textu pomoci textury)
text se jevý vystouplý diky korektnim stinum ale deska je presto plochá coz je v pohledu ze strany poznat.
Nebo modelovat coz je skutecny model ale muze to byti zase docela slozite a take pro pocitač narocnejsi dle slozitosti objektu.
Modelovani textu je jednoduche protoze existuje knihovni prvek text .

Bumping jde korektne jen v lightworksu což je 9.0 a vyse
potrebujete cernobilou bitmapu stejne jako u piskovaneho skla ale misto pruhlednosi ji pouzivate v masce nerovnosti.
zkuste mapovani dulku,nebo mapovani vrcholu podle toho co vam da lepsi vysledky.

Rozdil mezi bilou a černou je prevaden na simulaci vyskoveho rozdilu a prez tuto bitmapu je pocitano realne stínování. daji se pouzivat i odstiny šede pro měkčí prechody.

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


stř srp 09, 2006 7:48 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz