Právě je čtv bře 28, 2024 10:07 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Ambient occlusion 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 27, 2007 9:15 am
Příspěvky: 270
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Ambient occlusion
Ahojte, nevíte někdo jak ošálit výpočez ambientního osvětlení pod hladinou? Počítá se to jako standardní kout, a nebere to ohled na zkreslení hladiny shaderem vody. existuje nějaký trik jak to obejít??


Přílohy:
Bazén--ACCamera.jpg
Bazén--ACCamera.jpg [ 221.93 KiB | Zobrazeno 11667 krát ]

_________________
Archicad 22, Artlantis Studio 6, Twinmotion
Co nejvíc věcí ve 3D a co nejmíň dokreslování
pát pro 09, 2016 11:38 am
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 15, 2005 4:32 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Ambient occlusion
co to spocitat jako dva obrazky jednou s a jednou bez a pak to na urovni modreho rantlu odmaskovat v photoshopu
prace na par minut ??

_________________
LubosC
API pro Archicad ; GDL všechny urovně ; Rozpočty ; Napojení a databáze ;
nový email : cipra (zavináč) cline (tečka) cz


čtv pro 15, 2016 3:13 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz